3 Veckor

3 veckor har passerat sedan jag lämnade Sverige och hemresan närmar sig sakta men säkert. Som jag skrev tidigare så är jag i en rematchings process men den går som inte framåt, finns inga familjer eller jo de finns några familjer men de bor långt utav bara helvete i buschen och känner att kan been there done that redan I Kangos så hemresan är planerad till den 3 November. Känns lite sådär hade hoppats på att få stanna längre men nu är det dom de är och jag ska bara göra det bästa av situationen. Jag menar hur ofta bor man i london? Så om en vecka flyttar jag ut från den här familjen och det med blandade känslor, barnen kommer jag att sakna men föräldrarna not so much. Sedan ska jag bo 2 veckor på olika vandrarhem och bara vara så ni är mer än välkomna att komma ner hit till London och turista med mig :) Sen den 3 veckan så kommer mammsen och Maja hit Och efter det så bär det så hemåt igen också det med blandade känslor,  vissa dagar vill jag bara hem och andra äskar jag bara att få vara här och vill inte alls tillbaka till sverige. Men överlag ska det bli skönt att komma hem igen även om jag kommer sakna London och livet här. Så var de med de och idag har jag haft hemlängtan deluxe. När jag inte gör något och bara ligger hemma så kommer alla tankar och hemlängtan kommer som ett brev på posten så nu här framöver ska jag ha mycket att göra om dagarna så att tankarna inte tar över :) 
Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu