Bildbomb

Fredag kväll och här sitter jag med mitt kalla te Och tittar på en prinsessas dagbok :) R och D är ute på festligheter som vanligt medans jag är barnvakt. Tänkte att medans jag ändå ska sitta här i ett par timmar framöver antar jag så kan jag passa på att slänga in lite bilder från de senaste veckorna :) Så här kommer de 


 Första promenad i parken alldeles bakom huset 

Gatan jag bor på 

Mina vääldigt fina fiskpinnar som jag lyckades bränna i mikron så att de luktade bränna i huset en vecka efter incidenten! 

Vägen jag vandrar efter dag ut och dag in för att föra nä och hämta från skolan 

Ballong som jag fick av nå random person på stan 

Lite shopping från den första veckan 

Brakar frukost som mäster kocken själv tillagat  åt hela familjen 

Mys kvälls fikat 

En Starbucks bara för att man måste typ 

Vägen hem efter en kväll av yrande i tunnelbanan med Lena 

Efter att man åkt vilse då blir man hungrig så jag tänkte varför inte, ändå inte jag som betalar! 😂 

Film mys på paddan med L och K 

Mitt lilla kök 

Min hall eller en dal av den och så lite vardagsrum 
Mitt loft

Min tv åde 

Framsidan av huset 

Framsidan igen 


En fin förmiddag inne i Westminster 






Parkbänks häng 



Random gata inne i putney 


Blött och så var jag vilse någonstans i london 

Shopping bara älskar vs 😍😍


En dag här i veckan som jag tog en promenad i parken och hittade en kyrkogård 




Vänta på L utanför hennes skola 

Och nu sitter jag här 😊 







Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu