De var de Ă„de 😊

Har inget internet i min lĂ€genhet igen men de Ă€r ju inge ovanligt nu för tiden! DĂ€rför jag inte kunde blogga igĂ„r sĂ„ jag fĂ„r skriva lite idag sĂ„ istĂ€llet :) GĂ„rdagen bestod av en play date med en av Lilas kompisar och jag kan sĂ€ga att den ungen, han va fan inte Ă„ leka med! Han kunde fan inte sitta still och dĂ€r stod jag mitt i smeten bokstavligt talat och försökte baka med dem. Nej de var de vĂ€rsta jag varit med om! SlĂ€ngde ivĂ€g halva smeten eftersom att plĂ„ten var full och de bara kladdade Ă„ hade sig. SĂ„ de var i gen höjdare.  Efter det sĂ„ trĂ€nade jag sedan duschade jag och sov en stund innan det var dags för jobb igen. Fick i uppgift att vĂ€ssa alla fĂ€rg pennor och nu har jag blĂ„sor pĂ„ hĂ€nderna, sĂ„ det var ju ocksĂ„ sĂ„ dĂ€r jĂ€tte roligt. Men efter de sĂ„ var de det vanliga stĂ€da laga mat, hĂ€mta frĂ„n bussen osv. SĂ„ det var gĂ„rdagen i korta drag. 

Idag sĂ„ har jag börjat tidigt igen redan halv 8 började jag sĂ„ snart har jag slut :D Vet inte vad som kommer att hĂ€nda under dagen men vi fĂ„r vĂ€l se :) 

Jajuste glömde nĂ€stan bort. Prov packade min resvĂ€ska igĂ„r eftersom att jag flyttar ut pĂ„ mĂ„ndag och jag ville se om allting fick plats. Kan sĂ€ga att det var med nöd och nĂ€ppe som jag fick igen den dĂ€r jĂ€vla vĂ€skan!  Men det vsr ju tur att den gick igen sĂ„ att jag inte mĂ„ste köpa en till! Det hade ju kĂ€nts sĂ„dĂ€r lagomt kul  đŸ˜‚ 

Nu ska jag fortsĂ€tta sitta hĂ€r och vĂ€nta pĂ„ att lila ska vakna eller att Ros ska komma hem sĂ„ vi fĂ„r ta Ă„ höras antingen senare idag eller imorgon, vi ser ju nĂ€r jag har tid Ă„ internet Ă„dr sĂ„ hade sĂ„ lĂ€nge 😊










Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign pÄ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu