Fullspäckad måndag

Gårdagen var så fullspäckad att jag helt enkelt glömde bort att blogga. Vaknade halv 7 jobbade till 9 sedan direkt när jag slutade så drog jag in mot stan. På schemat stod ett besök i Camden Town igen, var där i lördags men då hade jag inte med mig nå pengar och hittade en affär där kläderna inte var då dyra. Så inye dag drog jag inye dag dit och köpte 10 plagg provade hela butiken kändes det som och allt kunde jag ju inte köpa så det blev bara 10 plagg den här gången och ungefär 1000kr fattigare blev jag :) Efter Camden Town så hade jag lite tid över så då åkte jag till Green park och kollade in Buckingham palace så nu har man sett det också.  Nästa sak att bocka av på min att-se-lista är london bridge så den kommer jag nog åka in och se senare under veckan.  Har fått inflammation i båda smalbenen så det gör ont när jag går på hårt underlag. Men idag så vilar jag iaf mina stackars ben och hoppas att de ska bli bättre snart :) 
















Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu