irriterande

Sitter här helt slut och jävligt pissnödig. Dagen har varit lång och jobbig måste jag ändå få lov att säga. Har skurat/dammsugit alla tre våningar, plockat undan frukosten, diskat, städat skoskåpet, bakat en kaka, förberett middagen, tvättat, hängt tvätt, strykt, lagat middag, strykt lite mera, åt middag, blev barnvakt,  la alla 3 barnen och sova och nu sitter jag här och är helt slut. Allt detta har jag gjort medan frun I huset har suttit och druckit te och käka mackor,  fixat sina naglar,  varit och fikat med en vän, kollat när kasra spelade en match sedan kom hon hem och middagen stod på bordet. Sedan satt de och pimplade skumpa och annonserade att jag skulle vara barnvakt ikväll för de skulle på bio tydligen.  Jaha tänkte jag, de kan jag väl vara. Så när middagen var uppäten så drog frun upp och fixade sig medans jag fick plocka undan middagen,  diska, fixa efterrätt till barnen,  ren bädda Sophias säng och stryka lakan. Det värsta av allt är ju ändå att kärringen,  om man får säga så, sitter å klaga på hur jobbig hennes dag har varit med så mycket hushålls sysslor och barnen som måste tas hand om. Vet då inte men tycker ändå inte hon dra klaga ett skit, för det är väl ändå inte hon hon som står och stryker sina egna underkläder, nä för det gör jag.  Hon har då fan ingenting att klaga över enligt min åsikt. 

Ja jag är lite putt kan man säga mem det är de här jag får stå ut med dag ur och dag in. För att inte nämna alla de gångerna han klagat på att jag gjort någonting på fel sätt. Även fast hon inte sagt hur hon vill ha det och även om jag frågar vissa gånger hur hon vill ha det så är det aldrig bra nog för henne. Spelar ingen roll hur mycket jag gör, många av de sakerna jag nämnt ovan är saker som jag enligt överenskommelse inte ska göra, så är hon aldrig nöjd. Ni fattar inte hur jävla skönt det ska bli att slippa denna kvinnan!  10 dagar kvar sen visar jag fingret och drar. Det är då ett som är säkert! Här vill man inte stanna mer än nödvändigt.  
Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu