Känslor

Då var allting klart då. Rummet städat, väskan packad, sagt hejdå till familjen, känns lite konstigt faktiskt. Har bott med dem i 6 veckor och nu ska jag dra till ett hotell och sedan hem till sverige. Vill verkligen inte hem igen, inte än, känns som om jag inte är färdig här än. Att byta london mot kangos/kiruna njaa kanske är skönt den första veckan men sedan tror jag nog att hag kommer sakna London som fan. Och familjen. Får intala mig själv att jag kommer se dem igen någon dag och börja bli lite glad för idag kommer mamma maja och Kajsa hit 😊 det ska bli kul, även om det känna piss dåligt just nu. Är sämst på att säga hejdå 😂 separations ångest, fan vad jag hatar att säga hejdå. Men som sagt idag så kommer ju några ur min familj så då blir nog allt bra igen 😄 




Nu ska hör shoppas 💳💷👌☝

Känns som om man är i universal studios när man går utanför dörren, wisteria lane typ 😂 









Kommer bli en väldigt fin dag idag 👌🌞🌞



Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu