Känslor

Hur det hör än nu låter så inser jag nu att jag kommer att sakna det här ändå. Kanske inte allt, definitivt inte allt städade och matlagandet. Men stunderna med barnen, godnatt sagorna, prat stunderna. De är de små sakerna som gjort att jag ändå trivts rätt så bra här i de här huset men det är först nu som jag verkligen inser att jag kommer lämna dem om 4 dagar. Har bott här med den i flera veckor nu och även om det varit jobbigt vissa stunder och om jag känner jag inte alltid blivit sedd alla gånger eller vad man nu ska säga så kommer jag ändå sakna det här. Alla har vi våra stunder och de stunderna dp det varit bra så har dr varit jäkligt roligt här! Separationsångest deluxe, vill inte lämna london 😢 eller barnen. 
Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu