Lördagen kom och gick

Hallojsan 😄 

Idag har jag jobbat igen, även fast det var/är min lediga dag så ryckte jag in 2 timmar och städade huset. Sedan har jag också hunnit vara in till putney där jag fyndade på rivers islands rea, köpte 2 tröjor och ett linne.  Sedan handlade jag lite mattock sedan gick jag hem och jobbade. Efter jobbet så tog jag och bokade musikal biljetter till när mamma maja och Kajsa kommer hit så då ska vi gå och se på Thriller Live, det ska bli roligt 😊 Ja det var väl min dag i stora drag. Sedan har jag bara legat i sängen min och kollat på Jönsson ligan, lite gamla julkalendrar, börjar längta till julen lite smått haha 🎄🎁 Nu på kvällen fick jag så tråkigt att jag började fixa håret åde, vill ut känner jag men det får vänta tills jaa kommer hem till sverige igen 😊 Slänger in lite bilder till det här lite bökiga och nästan osammanhängande blogg inlägget 😂 I morse när jag vaknade va jag inte alls på nå bra humör och allting kännded bara blää men nu, nu är jag glad och positiv ! 😃😆 ville bara säga det 😉 





Låten jag tänkt på hela dagen är Kan inte nån ta med mig ut ikväll jag vill ut ikväll, men inte fan kom det någon, bara ros som frågade om jag ville ha mat 😂😂



All som jag har köpt sedan jag kom hit 😊


De har gått och blivit höst på min gata 😊
Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu