Måndag

Då var måndagen över för den här veckan och idag så kom Inka hit till London med sin klass. Ska bli så kul att få träffa henne igen på fredag, över 1 år sen vi sågs sist så det sla bli kult bara jag får ledigt för R håller tummar och tår. Annars så har dagen varit bra, har bokat hotell, sovit, jobbat ja de var väl de. Riktigt bra har det känts idag, varit allmänt glad bara, och inga konstigheter hae hänt i familjen :) Hoppas på att morgondagen eller hela veckan förresten fortsätter i samma anda det enda som behöver ändras är vädret för det suger, regnigt och pissigt.  Jag som hade börjat tro att det inte alls är så dåligt väder här men se där hade jag allt fel ;) 

Nu måste jag börja försöka sova börjar ju 7.00 imorgon, vill vara utvilad, pigg å glad :D för imorgon ska jag skypa me min syster "D 
Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu