Min fina vän från Finland 😊

Har varit en fin och känslosam dag idag. Träffade inka igen efter 1 år, tänk att de gått så långe sedan vi stod där på flygplatsen i Frankfurt och sa hejdå. Men idag så var det iaf ett kärt återseende blev helt stum och bara skakade, skrattade och kramades om vart annat 😂 När vi hade samlat oss lite så bestämde vi oss för att åka till Camden Town, det var lite som the ally I LA fick lite flashbacks från när vi var där fast det enda som saknades var Emma förstås 😢 Efter Camden Town så började vi sakta dra oss tillbaka jag skulle hem och de skulle till Notting Hill. Men där på tunnelbanan hittade viken väldigt trevlig och pratglad londonbo, han va definitivt den trevligaste londonbon jag nånsin träffat inte för att jag träffat så många men 😂 En trevlig prick som gjorde den annars så tråkiga tiden i tunnelbanan till en trevlig pratstund, borde finns fler som honom! 😊 Väl framme i Notting Hill så var det än en gång dax att säga hejdå, från en flygplats I Frankfurt till en tunnelbanestation i London, mycket händer under 1 år. Längtar redan till nästa sommar då inka kommer till sverige, då måste de 3 musketörerna återförenas med lemonad och pannkakor det ska jag se till! 😊


💜 <3





Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu