Onsdag

Idag väl en dag som alla andra med ostadigt väder,  regn oh sol och så fick jag mitt gina paket också som morsan skickat hit :D Och det var välbehövligt eftersom att alla mina byxor är sönder eftersom att jag går ungefär en mil om dagen(!) Så om det försätter så här så måste nog mamma ta med dig ett par nya byxor när hon och Maja kommer hit den 27 haha. Nog om mina byxproblem och till mitt andra problem pga av det roliga vädret här så har jag varken haft ork eller lust att dra in till London å kolla på nå intressant. Mitt paraply gick sönder efter första regnet, skit sak från hm köp aldrig ett paraply därifrån om nu vill att det ska hålla. Så imorgon får jag ta mig själv i kragen och gå ut vare sig väder, så är det bara. Men nu är det sängen som gäller :) 



Lila var lika glad som mig över att "vi" som hon sa fick ett paket ändå från sverige :) 
Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu