Sjuk

Idag har varit en sån dag som rent ut sagt bara kan ta sig någonstans. Vaknade upp mitt i natten av att man hade världens niagrafall I käften så det var bara att springa ner till toan. Och inte var det riskfritt Heller, springa halvsovande ner för en brant trappa i mörkret med yllesockarna och komma ner på parkettgolvet och dra en jävel till sladd innan man kom till toaletten fan livsfarligt ju! Så jag tog på lade mig på soffan där nere istället närmare till toan åde. Så det är där jag legat hela dagen med illamående from hell, direkt man rörde på sig så kändes det som om de 3-4 St vindruvorna jag fick i mig under dagen skulle komma upp igen, så det var ju lagomt mysigt. Men där på kvällen då kom Lila och hälsade på för att få höra detaljerna om mitt insjuknade mitt i natten och flykten till toaletten, kul att det en som tyckte det var roligt i alla fall! Har lyckats få i mig en rostade macka efter påtryckningar från Ros som tyckte att det var förfärligt att jag bara ätit 4 St vindruvor under dagen så hon tog saken i egna händer och fixade en macka åt mig :) Det var ju snällt fast illamåendet är fortfarande kvar plus att jag har skit ont I mina leder, de bara värker å har sig :/ Får hoppas att man känner sig någorlunda mänsklig imorgon,  fast just nu känns det som om de är för mycket att hoppas på. Tänkte slänga in lite peppade citat eftersom jag behöver det idag när hemlängtan varit som värst men bloggen krånglar så får göra det en annan dag istället. Det är bara att fortsätta att kämpa för mamma och Maja kommer om 12 dagar <3 Jag menar ja har ju klarat 30 dagar här redan så varför inte 12 till? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu