Soliga måndag

Började dagen med att kolla efter L, vi åt frukost, lekte, målade, kollade på filmer på min mobil, vi stötte på en film där jag kör bil. Men att hon blev förvånad när hon såg att jag kunde köra bil 😂 de visste hon i te sa hon. Vi gjorde pärlplattor och spelade lite piano. 

 Efter det så tog jag en lite tur i skogen här bakom. Väldigt fint väder idag soligt och blå himmel, kändes nästan som sommar och ändå så är det 20 de oktober 😊 

Fick mig en envis lite flicka på besök som kom just när jag duschat klart och hon ville inte gå så att jag kunde de klä på mig. Istället la hon sig på soffan med en tidning för ansiktet och sa jag lovar att inte tjuvkika 😂 

Nu måste jag avrunda hör för nu ska jag börja jobba. Väldigt roligt, eller så inte.... Men bara 1 vecka kvar nu yeeyh! ! 😀😀😀😃😄
















Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu