Söndag

Hade stora planer för dagen, tänkte först åka in till Camden Town och handla de as snygga kläder jag såg på select igår, sedan tänkte jag åka tillbaka till putney och kolla om de fått in nå nya kläder på river Island innan jag gick på bio. Men det sket ju sig eftersom jag var så galet trött på morgonen och sov ända till 11. Men jag gick iaf på bion One directions where we are tour och den Var ju bra, fick lyssna på hög musik något jag längtat efter i 4 veckor(!) 😄 Fick återuppleva konserten en gång till typ och så slapp jag mitt lilla krypin I några timmar så det var ju bra 😂 Har också sagt upp mig idag så snart bär det av hemåt igen😊 alltså en fin fin söndag 👌 




Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu