Tisdag 😊

Dagarna bara flyter pĂ„ och snart Ă€r det halloween :) Det ska bli roligt har nĂ„gra saker inplanerad Ă„dr sĂ„ vi fĂ„r se hur det gĂ„r ! 😉 GĂ„rdagens middag bestod av en massa kaninmat men det var faktiskt förvĂ„nansvĂ€rt gott, dagens middag som jag ocksĂ„ lagade idag och som jag gjort de senaste veckorna, var makaroner och ostsĂ„s med kyckling 😊 lite förvĂ„nade över hur bra jag Ă€r pĂ„ att laga mat om jag fĂ„r sĂ€ga det sjĂ€lv!  




Dagen idag har varit rĂ€tt chill, har varit ensam hemma hela dagen och bara gjort allt det som jag alltid gör. Pratade ocksĂ„ med alma i 2 h idag, de va ett tag sedan man prata med henne ocksĂ„ sĂ„ det var roligt. 

Just nu sitter jag barnvakt hĂ€r har nyss lagt alla barnen och sova. Har inte sĂ„ mycket mer att sĂ€ga Ă€n det jag redan sagt sĂ„ det fĂ„r vara bra för idag antar jag :) Vi fĂ„r ta att höras nĂ€r jag har nĂ„got nytt att berĂ€tta, hade :D 




Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign pÄ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu