Day 3

Dagen idag har varit ganska bra, åkte in till "stan" idag med R för att köpa fotbolls skor och skydd till K som har match imorgon, sen har jag gjort det vanliga städat skurade/dammsugare hela huset idag, med 3 våningar så vart det lite tungt att kånka omkring på Henry upp å ner åde med det gick ju.  Sedan så fick jag natta L för första gången, det var en liten utmaning eftersom att den lilla krabaten testa mig å sånt, men med lite lirkande och en historia om hur jag stod öga mot öga med döden, ja björnen ni vet, så gick det galant. 

Har faktiskt haft lite hemlängtan idag, vissa stunder har jag bara velat ta och pack mina saker å dra hem, känt mig helt misplaced och undrat va fan gör jag här egentligen? !? Men det är bara att slå bort de onda tankarna och tänka positivt. Har ju nästan klarat av en hel vecka! (Applåder till mig) Och om 6 veckor eller rättare sagt 39 dagar så kommer Maja och mammsen <3 hit :D  Så det är bar att kämpa på hejåhå ;) 

Stay positive <3 på återseende 😁

Btw D sa att jag får internet till mitt lilla krypin imorgon så yeeyh för det!  :D 


Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu