London day 2

Så Var min andra dag här i England till ända. Vet inte riktigt vad jag ska tycka ännu, mycket är nytt och de allra enklaste sakerna blir till en utmaning tex hur dammsugaren fungerar. Det verkar inte så svårt kan man tycka bara att lägga sladden i uttaget och tuta och köra men icke sa nicke så enkelt var det minsann inte, visade sig att det var en del som saknades som gjorde att jag inte fick fast handtaget men efter lite letande hittade jag den.  

Dagen idag har gått väldigt segt men vaknar man kl 6.00 så känns dagen automatiskt som två år ungefär, började med att laga amerikanska pannkakor till frukost åt barnen sedan började det vanliga diska plocka undan bädda sängen osv. Efter det blev jag så jädrans trött att jag somnade i mitt lilla krypin som förövrigt är varm som en sauna vakande upp efter 2 h och svettades som en gris. Efter det rullade dagen bara  på, bakade med L, lekte ute i trädgården, käkade middag och nu sitter jag här och är barnvakt, R och D är ute på en date. 

Ja det var min dag det, inte så spännande kanske men såna dagar finns ju också. Imorgon ska R visa mig runt i London, det blir säkert roligt, kul att få se lite annat än lilla putney och detta hus. 

Imorgon så kommer jag mest troligt inte ha nå internet och inte Heller senare i veckan, de hår lite segt för dem att fixa internet verkar det som. Men vi får ses och höras snart sverige, saknar allt där hemma just nu men vi får hoppas att morgondagen är bättre. 

Ni får ha det så bra så slänger jag in en uppdatering när jag får internet åde.

Hade :) 
Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu