Sep. 04, 2014

Så var min 19 de födelsedag till ända :) Har haft en riktigt fin dag med blandade känslor, glädje, lycka, ångest, kärlek. Har insett att jag drar till London om 11 dagar och hur mycket jag kommer sakna min knäppa älskade familj går inte ens att beskriva <3 Fick en väldigt fin present av syster som jag kommer bära med mig varje dag och känna att hon, och även alla där hemma såklart, finns med mig på mitt äventyr :)








<3

Glömde nästan bort att berätta vad jag fick av fastrarna och farbröderna, fick en fin klocka och sedan nästan de roligaste av allt, en ost 😂 Ja vad ska man säga, de känner mig väl ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu