Dagen

Startade dagen med grönt te och en promenad på sjön med hundarna. Sedan förde jag lillebror till dagis, städa huset lite och kollade på serier. Avslutade dagen med cirkelträning med Majken och Alma.  

Tänkte lägga upp lit matbilder på nästan allt jag ätit idag glömde middagen 😁 bara så att jag själv ska komma ihåg det till imorgon 😊


Efter det gröna teet så åt jag en smoothie gjord på blåbär, mango och hallon samt lite vitaminer och vatten. 


Mellanmål nr 1 bestod av 1 rostat fullkornsbröd med skinka, ost och gurka, ett kokt ägg och vatten. 


Till lunch varmakoppen med hårtbröd med ost på och vatten till det. 


Mellanmål nr 2 naturell yougurt med müsli och ett glas vatten. 

Till middag åt jag korv i ung med en grönsallad och vatten. 

Så det var de antar jag 👋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu