Dagarna som varit

De lediga dagarna är förbi och imorgon börjar jobbet igen. Otroligt fint väder har vi haft de senaste dagarna och lite färg har man fått, några liter blåbär har man plockat och badat har jag också hunnit med. Känns inte alls bra att gå till jobbet imorgon men man får väl se det från den ljusa sidan, det är snart helg iaf ;)

Idag har jag hunnit med en hel massa saker. Började med lite jobb på udden, städade poolen. 4 st äckliga döda möss låg å guppade i vattnet, riktigt mysigt att ta upp dem. 


Sedan fortsatte dagen med träning i fin vädret ☀️ 



Efter det tog jag tag i blåbären som jag plockade igår när jag mamma och Kalle var i skogen och rensade dom, riktigt terapiarbete det där. 


Sedan hann jag en sväng till skogen igen med mamma och ville. Vi plockade lite blåbär med det var förjävla mycket knott och svidare så vi drog hem igen ganska så kvikt. Men vi fick med oss några blåbär hem iaf 😂 

Eftersom att bärplockandet sket sig så drog jag till sjön istället och grillade med kusinerna. 






Efter sjön blev det ett snabbt dopp i badtunnan innan jag gick vidare till nästa grillning vid älven. Det också väldigt mysigt. 



För att sammanfatta så har dagen idag varit väldigt intensiv och händelserik. Men jag gillar det, få umgås med vänner, kusiner och familjen kan det bli mycket bättre? Tror inte det. Plus att vi bor på världens finaste ställe, vad mer kan man begära. 

Gårdagen bjöd också på höbärgning som vi i te haft på flera år. Så många minnen när man gör allt igen, myggen, lukten, gemenskapen, det stickiga höet som fastnar överallt där man inte ens trodde det var möjligt att få hö på. Men att jag gillar det :D 





Sedan har vi ju lite bilder från gårdagen också. 

I skogen och plocka bär med mamma, Kalle och Leya tog vi med som vakt, finns mycket Björn.




Frukosten som jag har fått dille på. Rostar mörkt bröd med sallad och ägg på 😍 längtar till denna frukosten, det bästa målet på hela dagen 👌🏼 


Ja det här var en jävel till inlägg och nu måste jag börja vara ner så att jag kan sova, har ju jobb imorgon. Skit kul. Kanske kan jobba hemifrån med planeringen om jag har tur, hoppas hoppas! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu