Ute jobb

Här sitter jag och tar det lungt, borde hjälpa till med att måla men jaa .. Nä jag har  inte ens en ursäkt till varför jag inte står ute bland myggen och sliter jag med. Men det kanske är bäst att gå och hjälp till ändå. Man vet ju aldrig om man själv sitter i skiten någon gång och behöver hjälp. Då vill man ju inte vara den som är den som inte hjälpte till, då får man nog mest troligt igen hjälp om man nu var den som var den. Så nu ska jag inte vara den som är den utan jag ska vara den som är den som går ut och jobbar med folket. Så det så. : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu