Förkylningen kom på besök

Sämsta starten på dagen. Vaknar och det känns som om jag svalt ett helt jäkla sandpapper, huvudet dunkade och ingen ork alls, kändes som om jag var bakis delux med en jävel till förkylning på det. Gick till soffan och skulle bara blunda en liten stund men dit somnade jag. Vaknade av att Anna-Lena ringde, hon frågade när jag började och nyvaken och fortfarande med tröttmössan på svarade jag kl 7 hon bara men klockan är ju 8. Hoppsan, flög upp ur soffan och kvickt iväg till jobbet. Och tungt var det idag blir alltid så när man inte är på topp med förkylning och allt. Kroppen hinner liksom inte med den orkar inte med tempot som man har och måste ha i köket. Så när jag väl kom hem så däckade jag i sängen och där har jag legat sedan dess, endast gått upp på toa och för att äta.



Imorgon är jag hemma från jobbet, får inte jobba när man är förkyld med halsont. Så det blir till att vila, vila, vila. Vill bli frisk så att jag kan fortsätta att träna och givetvis jobba. Egentliga sämsta tidpunkten att bli sjuk, har ett helt julbord att förbereda + lucia. Men det är ju alltid så när man verkligen inte får bli sjuk blir man tamigfan alltid sjuk. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu