Morden i Sandhamn

Tycker att huset börjar bli riktigt jul mysigt bara lite tomtar som ska på plats och sedan är jag nöjd. Eller ja, en gran ute ska jag också försöka få till men vi får se hur det blir med den saken. 


Kvällen avslutades med dalelkaka en smoothie och sista delen av Morden i Sandhamn. En helt okej onsdag måste jag säga. Nu skallar jag kudden,man blir så otroligt trött av att vara ute hela dagarna men bara morgondagen kvar innan vi återgår till det normala så det är väl bara att njuta den sista dagen :) 




Kommentarer
Postat av: Emma -Merakibeauty.se

åh så mysigt ni har :)

2015-12-02 @ 23:38:36
URL: http://merakibeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu