Ringrostig är man allt

Man inser att man är lite ringrostig när man inte kommer ihåg hur man sätter på tränset. Och med en lite bufflig häst vara det bara att köra på känsla det jag hade för mig var det rätta. Tacka vet jag Google 🙏🏼 visade sig att jag hade rätt ändå, det sitter fortfarande någonstans där i bakhuvudet ☺️ Imorgon, eller ja beroende på hur tittig och hoppig Chantisse är så ska jag ge mig på ett försök att sätta mig i sadeln igen efter alla dessa år. Lite nervöst är det ska jag erkänna men samtidigt så är jag så excited! ☺️ Men märkte idag när vi drog en rundtur på gården med hästarna att Chantisse är ganska så pigg och framåt och inte så konstigt det heller eftersom att hon stått i ett par dar. Få se hur detta kommer att sluta förhoppningsvis inte med ansiktet i snöhögen 🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu