Sista jobb dagen innan jullovet

Sista arbetsdagen gjord och nu tar jag också jullov! Äntligen lite ledigt har lämnat alla jobbrelaterade grejor på jobbet så blir det inget planerade eller nå sånt, lätt hänt att man bara ska göra det när jobbet ligger där på bordet. Dagen började 07.00 med utsläpp av hästarna och mockning på det. Sedan iväg till jobbet, jobba halvdag med planering och lite små fix i köket. Sen hem börja städa, tvätt, diska, tränade där emellan, lunch och dusch och sen hem till mamma igen. Byta om ner till stallet och in med hästarna. Chantisse va väldigt bökig idag och inte blev det bättre av att jag är lite ringrostig. Men tillslut efter lite om och men och lite nafs och buff så fick jag på henne både sadel och träns. Men att komma upp på henne var i princip omöjligt, vet inte va det var med henne men still det stod hon då inte. Myror i bena och efter att vi snurrat några varv gav jag upp så vi tog en promenad efter vägen istället. Men nog känns det att hon är pigg allt. Som tur är så kommer Carola till stallet imorgon, hon har lite mer hästvana än mig så hon kan hjälpa till med ridningen imorgon. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu