Ute matlagning och julpynt

Dagen började som varje 1 december gör, med julkalendern. Men fyfan så dålig den var, vem vill ha en historielektion så tidigt på morgonen?!? Den var då verkligen inget man vill hänga i julgranen iaf så att säga, stackars barn alltså  😂 

Dag 2 med matlagning ute i lavvon avklarade och idag var det så mycket bättre än igår då de var rökfyllt. Hade de rätt så mysigt där ute och imorgon kör vi igen och då blir det hamburgare. 




Efter jobbet slängde jag upp de julsakerna som jag köpte när jag ändå var i stan i måndags. Om jag får säga det själv så tycker jag det blev ganska så bra, mysigt är det iaf och det är ju det som är huvudsaken. 


Nu blir det sängen för min del och förhoppningsvis en jävligt fin date med John blund :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu