Helgen

Helgen bara flög förbi. Har jobbat eftersom att jag var till Piteå under veckan men trots jobbet har jag hunnit med en hel del. Hälsat på i Parka där vi blev bjudna på mat, svin god kyckling med bulgur och grönsaker 👌🏼 Har börjat flytta in i huset, alla saker och kläder är där men det står lite stilla just nu eftersom att vi måste till Ikea och köpa lite saker. En säng står högst upp på listan och efter det lite små tjafs och sånt. Det var väl min helg i korta drag, hoppas att nästa helg blir lite lugnare för nu känner jag mig väldigt sliten... 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu