Inflyttning

Nu har jag officiellt flyttat ut ur morsan och farsans hus och in i mitt och Moas hus. Känns bra. Helt okej, nu återstår det bara att fördigställa allting och ja sedan bor jag eller vi i hus 👌🏼☺️ 


Har tagit tag i träningen idag också. Måste försöka komma back on track igen känner jag. Men det har varit så mycket med flytten och jobbet på sistone. Men nu har jag en sak mindre att lägga energi på så nu finns det inga ursäkter till att inte träna 💪🏼 det är bara att göra det 👊🏼 Här är en fin bild med sol och allt (🙌🏽) från min promenad i eftermiddags. 


Jadå och här ligger jag nu och ska sova i min nya säng som jag köpet alldeles själv för egna pengar. Det är vuxenpoäng om något! ☺️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu