Festival helgen ☀️

Så var festivalen över för iår. Har varit några intensivs dagar nu med Göteborg, konsert, festival och festande. Känns faktiskt lite skönt att komma tillbaka till jobbet och vardagsrutinerna igen, hur sjukt är det är inte det! 😂 Men festivalen var väl helt okej lite mediokert men vissa stunder var hur roliga som helst som den gången jag röjde dansgolvet med min gamle lärare tillika kollega och min gamla rektor 💃🏼 det är något jag inte kommer att glömma i första taget. Men annars så har det varit helt okej. Nu känner man sig rätt sliten och med all rätt, dagen idag har spenderats i sängen framför favvo serien desperate. Tog tag i mig själv och packade nu på kvälls kvisten men var tvungen att ta en paus pga illamående åde, men nu är allting packat och städat bara diskberget som måste tas omhand om. Men först en dusch så att man kanske kan känna sig som en människa igen! 














Justja var ju till frisören på fredag och klippte av mycket av mitt långa hår så nu är jag korthårig, måste säga att än så länge trivs jag alldeles utmärkt med mitte nya hår 👌🏼😊 vi får väl se om det håller i sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu