Hyra hus

Så testpackandet av resväska gjorde att vi insåg att vi inte skulle få plats med allt som vi hade behövt ta med om vi bodde på lägenhets hotellet så vi valde det lite dyrare hotellet istället. Ganska skönt att inte behöva dra med sig en massa sängkläder och handdukar plus att det dyrare hotellet låg närmare centrum och Centralstationen så win win blev det ändå. Jobbet bestod av lite prep inför morgondagens lunch och städning på förskolan. Som tur var så behövde jag inte hämta Majken frön Tärendö eller rättare sagt jag kunde inte för jag skulle på träning, som förövrigt var sjukt jävla jobbigt. Osäkert om jag överhuvudtaget kommer att ta mig ur sängen imorgon! 

Vidare till det som var de bästa idag. Jag och Moa och övrig familj som ville följa med var och tittade på huset som vi har funderat på att hyra. Vi var lite osäkra på husets skick men det visade sig vara väldigt fint. Allting såg fräscht och fint ut, rymlig öppen planlösning med innebastu, 2 st förråd, garage och kamin. Dock lite små sovrum men inget man inte skulle kunna bo i, så vi bestämde oss för att ta det. Så nu ska vi flytta till hus. Vilken datum är ännu inte bestämt med troligtvis i juli någon gång. Så det känns otroligt skönt att få något eget efter att ha bott i ett trångt hus med hela familjen i princip. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu