Övertid och skolavslutning

Så var äntligen denna extremt jobbiga vecka över! 26h övertid blev det men buffén var uppskattad och även avslutningsfikat så det känns super bra, allt var inte förgäves iaf 😅 Idag då tog jag ut komp och åkte tidigt som f*n till Tärendö och var på Majkens skolavslutning. En sak kan jag då konstatera och de är att i Tärendö, där vet de hur man firar grundenten, de fick åka flak och allt! Annat var det på min grundent, som helt annat inget vi går in på i detalj dock eftersom det i jämförelse med Tärendö inte va någonting alls 😅 Nä nu må jag avrunda här för jag måste fylla på tanken annars ramlar jag i sängs vilken sekund som helst av ren utmattning.










Påväg hem från Tärendö stannade vi på kyrkogården och tände ett ljus hos mommo och lämnade en ros 🌹 
Sådana här dagar känns saknaden extra stor, det blir så påtagligt. Hon fattas oss ❤️ min fina mommo, Gud vad jag saknar dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu