50 års firande

Så gårdagen var förvånansvärt mysig och trevlig. Började med att jag fick hämta födelsedags barnet och "kidnappa" henne sedan åkte vi långt in i mettä, rättare sagt noukso (stavning? Dont know 😂), där Hillevi väntade med en trerätters middag som förövrigt var helt jävla underbar! Och gott vin fanns det också. Trodde att kvällen skulle bestå av en massa skolprat och skit som inte jag förstår mig på men så fel jag hade. Det var så mysigt att bara sitta där och lyssna till alla historier och berättelser om hur det hade varit förr i tiden och hur det va när de var unga. Sådant tycker jag är väldigt intressant och roligt att höra eftersom att man själv är så ung så levde man ju inte då 😉 Kvällen fick 5/5 och den där hjortronpajen alltså, jag var i himmelriket så jäkla god var den 😍 







Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem fyllde år? 😊

Svar: Eva ☺️
Stina Andersson-Junkka

2015-05-23 @ 17:31:43
Postat av: Anonym

När fyller du år?✨🎁

Svar: Fyller 20 den 4 september 😊
Stina Andersson-Junkka

2015-05-23 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu