Smider planer

Förkylningen blir bara mer och mer påtaglig... Typiskt. Men ikväll så har vi iaf haft eurovusions mys hemma hos Moa, dock var hon inte hemma men schyst att hon låna ut lägenheten 👍 Imorgon kommer jag att trotsa förkylningen och göra något som jag ser  fram emot väldigt mycket, spännande att se hur det blir men jag tror de kommer att bli helt awesome. Jag står för heders arbetet eller smutsgörat, beror på hur man ser det, men jag hoppas att det blir bra! Berättar mer imorgon eftersom att det för tillfället är hemligstämplad information. Så förutsättning följer 😏 

Tbt till Los Angelse 2013 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu