Från höst till vinter

Äntligen hemma och det blev många färdsätt idag. Till fots, tåg, flyg, buss och till sist bil. Och vilka kontraster alltså. Lämnade ett Borlänge med gröna gräsmattor och vissa träd som fortfarande kämpade på och hade lite gröna löv till ett vinterland med massor av snö. Vårt avlånga land i ett nötskal. 




Bilen var nästan insnöad så det tog sitt lilla tag innan jag gick fram den. 


Imorgon ska jag lägga upp min fönsterbräda så att jag kan sätta min julstjärna på plats. Och så ska jag börja leta efter en gran för det vill jag ha hem, hur mysigt som helst kommer det att bli :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu