Fredags prank

Ibland går jag verkligen all in när jag får en lysande idé, speciellt om jag har någon med mig som tänker ungefär i samma spår. Det kan vara allting från att hjälpa Trafikverket på traven till att försöka fånga en mus i stallet. Ni som kanske också har gjort det misstaget att försöka fånga en liten mus vet att de små jävlarna kommer igenom utrymmen man inte ens trodde va möjliga. 

Ikväll iallafall så fick jag och Alma låna Emils bli för att hämta Nisse från allhuset och vad passar då inte bättre än att dra ett litet prank på dem. Sagt och gjort vi riggade en dikeskörning, vi sprang tillochmed å hämtade ett däck från stallet för att göra spår så att det skulle bli så realistiskt som möjligt. Sedan var de bara på med pokerfacet och dra fram skådespelar skillsen. Gick så pass bra att vi tillochmed fick ut dem ur huset för att komma och hjälpa oss upp ur diket. Vi fick oss ett gott skratt jag och Alma men Moa och Emil de var inte lika roade. Tur man har barnasinnet kvar ännu 😅




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu