Känsliga tittare varnas

Än så långe lever denna måndag verkligen upp till sitt rykte. Super trött på morgonen vilket ledde till att jag försov mig, men de får jag skylla på mig själv efter skit dagen igår som slutade med att jag gick och la mig alldeles för sent. Väl på jobbet inser jag att blodpuddingen är sten frusen och jag måste verkligen vålda och ta i för att få isär skivorna. Men tror du inte att fingret hamnade emellan och det kändes seriöst som om jag högg av toppen. Det gör ju extra om när de är i fingrarna man cutar sig, så nu är jag lite halvt handikappad här i köket med en hand. Fin start på veckan, verkligen fin. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu