Säng söndag

Två bilder som summerar dagen idag. 👇🏼 




Legat i sängen hela dagen och läst på om smarta kostvanor och näringsämnen och hela grejen med kost och träning, Spotify i bakgrunden med bäst låten  för tillfället enligt mig, History, har gått på repeat. Nu en paus från läsandet, lite spontan dans till badrummet får det bli och sedan ska jag börja fila på menyn inför nästa vecka , Caroline ville ha in den i fredags men lat som jag va så gjorde jag inte den då. Men jag kan ju tycka att de är bättre sent än aldrig att mejla in den ikväll :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu