Strömavbrott

Tredje dagen i rad man vaknar upp och inser att det är strömavbrott och imorse hade jag bara 7% batteri kvar eftersom att strömmen gick vid 21.30 igår. Så då va man måttligt road kan ja tala om, och 15 grader i huset de va mysigt de. Men värre var de på skolan där de bara va 11 grader, höll på att frysa arslet av oss och alla sprang omkring med dunjackorna, mössa, fleece kläderna ådeå. 


Igår var jag tvungen att fixa lunchen ute, i förrgår blev det fil och flingor. 





Tänkte va fan ska jag trolla fram idag då men som tur va som kom strömmen tillbaka precis i tid så att jag hann slänga ihop köttfärssåsen. 

Hoppas verkligen att vi slipper alla strömavbrott nu framöver men det är väl för mycket att hoppas på. Tycker det är helt okej att strömmen kan va borta en kort stund så där ibland men när det är tre förmiddagar i rad plus bilk hit och dit hela eftermiddagarna och kvällarna då börjar det bli liiiite jobbigt faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu