Helgen som var

Helgen spenderades i Kiruna där vi firade faster som fyllt 50. Trevligt att träffa pappas sida av släkten ibland också, mammas sida ser och träffar man ju varenda dag eftersom att de flesta bor här i byn. Så nu över till bilderna som får summera helgen, har skrivtorka 😁 ☺️

Träffade Ella på stan 


Alla fastrar och nöstan alla farbröder och fammos systrar :) 





När jag ändå var i Kiruna så tog jag tillfället i akt och tog med mig alla mina grejer, eller nästan allt iaf. Så nu har jag officiellt flyttat från Kiruna, nog för att jag inte bott där sen jag tog studenten men ändå ☺️ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu