Lördagen

Lördagen bestod mest av vila, vilade i sängen, på golvet, i soffan och där emellan åt jag osv. Väldigt oeffektiv och slö dag i det stora hela. Tog fram plattan med ambitionen att gå igenom mejl och träningsupplägget inför veckan men det sket sig totalt. Skönt ibland att ha sådana dagar där man faktiskt inte gör något speciellt alls. 

På kvällen så blev det så att vi drog till junis på pub. Var väldigt skeptiskt emot det i början, av erfarenhet vet jag hur det brukar bli när man drar till junis på fest. I korta drag slutar det vanligtvis i kaos av något slag och sedan hade man inte ens kul och ångrar att man åkte dit från första början, spelar ingen roll om man är nykter eller inte man ångrar alltid valet dagen efter. 

Men igår så var det, helt otroligt nog, väldigt kul. För första gången sitter jag inte här och ångrar valet att vi drog till junis för de va jäkla roligt och dansa ådeå. Nog för att de alltid finns vissa saker man nu såhär efteråt tänker va fan gjorde jag så för? Men äsch då man kan inte va perfekt hela tiden ibland blir de som de blir. Och med det sagt så ska jag nu dra mig mot sängen, jobb imorgon och starten på min alldeles speciella träningsvecka som jag hoppas blir superbra! ☺️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu