Mitt på dagen check

När man i förbi farten ser sig själv i spegeln och konstaterar att Idag är en sån dag då man verkligen känner sig sådär extra fancy pancy. Verkligen on point. Eller så inte. 


Fläckar på tröjan som kan vara från idag el så är dem från när jag hade på mig den sist, vilket är förra veckan nån gång tror jag. Fräscht jag vet men till mitt försvar så är mina kockrockar i tvätten och jag trodde att tröjan var ren, kommer iaf inte ihåg att den var så här skitig. Känner att huvudvärken från hell är på intågande, ni kanske vet den där extrema huvudvärken man får när man inte druckit kaffe på hela dagen. Yep den är på G fast det är inte kaffe som jag är beroende av utan celsius. Måste verkligen börja dra ner på min konsumtion av celsius. 

Men det får bli en annan dag för nu ska jag köra så det ryker så att jag snabbt som attan kommer hem. Ska slänga mig i soffan slå på tvn och i lugn och ro njuta  av den iskalla celsiusen ☺️ mums 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu