Torsdags morgon

Försov mig imorse (igen, 3 gången den veckan) och hittade inga skor. Har packat ner det mesta som ska med till Gällivare likaså mina skor. Skönt att åka med egen bil då behöver man inte tänka på att packa lätt och smart, bilen blir som en stor resväska. Så mitt i stressen tog jag de första jag hittade, men det är ju bra för nu kan jag ju skilja på höger och vänster 👌🏼


Satt under morgonfikat och bläddrade i menigo tidningen som redan har börjat med jul inspiration. Börjar längta lite smått faktiskt och det är bara 8:de oktober(!) men julen är ju så mysig! ☺️ Nog om det och tillbaka till det jag egentligen ville ha sagt. När jag som sagt satt där i godan ro och bläddrade i tidningen och åt mitt hårtbröd så fastnadnade jag på en liten notis om årets kock. Och där som vinnare av årets kock 2015 är den kock som jag jobbade med under LKAB festen 2012, borde inte komma ihåg honom men anledningen till att jag gör det är för att han var så jävla snygg haha 😂 never forget a pretty face 😏 det tycket jag var ganska coolt faktiskt. Och det som också är ganska coolt är att jag under samma fest ( och den andra LKAB festen i Gällivare några år senare)  jobbade med Rosers, Sveriges största catering och event företag som har gjort både Nobelfesten och många uppdrag utomlands också. Det tycker jag är häftigt. 



 

Och idag åker jag till Gällivare för att servera på ännu en LKAB fest fast denna gång utan Rosers. Men lika kul kommer det ändå bli tror jag, hur som helst så kommer jag få bo på hotell i 3 nätter, gratis, + lön för jobbet och det tackar man ju inte nej till 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu