Hatar måndagar

Stressig dag idag. Upp tidigt till jobbet, påbörja maten sen upp på skolan och städa sedan ner igen och fortsätta med maten. Och mitt i allt så kom det in en geting i köket och jag som är livrädd för dom. Tur att Anne-Maj fixade biffen 😂 jag hade då aldrig vågar döda den 


Och mitt i geting kaoset och lunch serveringen så kommer varorna. Måndagar är värst på jobbet, allt på samma gång plus att jag idag var tvungen att åka till Kiruna på möte också. Men de löste sig tillslut alla fick lunch, varorna blev uppackade, köket blev städat och skolan och jag hann på mitt möte. Nu på kvällen drog jag till och med på en snabb jogging tur så nu kommer jag då sova gott. Nya tag imorgon ☺️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu