Livet

Här har ni min bästa träningskompis, hon till vänster där. Den här veckan har vi varit flitiga och tränat varje dag, än så länge, men imorgon har vi halv vilodag. Skönt att vara tillbaka till lite fasta rutiner igen, jobb, träning och sova i princip. Livet är bra härligt.  

 
Förrutom att vi tränar jag och min kompis så tycker vi om mat också. Det här blev min middag couscous med kyckling och curry sås inte så pjåkigt tycker jag för att vara en onsdag mitt i veckan. Klapp på axeln Stina. 



Ikväll var det en otroligt fin himmel så jag va bara tvungen att ta bilen till sjön och knäppa några kort. Fint blev det tycker jag iaf. Har sagt det förrut och jag säger det igen, jag bor tamigfan på världens finaste ställe! 

No filter på den här du. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu