Livsnjutare är jag idag

Hade en låååång att göra lista med en massa måsten på allt som behövs göras , helst idag. Men istället för en måste-dag så sket jag blanka fan i den listan, la den fint i lådan och tog en dag där jag bara är med släkt och vänner. Åkte till Parka och nu sitter jag här och bara är, ångrar jag mig? Nej. Kommer jag att ångra mig imorgon när hela huset ser ut som ett bombnedslag och jag måste städa efter jobbet? Troligtvis men ibland behövs det en dag där man inte har några måsten alls där man bara är, livskvalité kallar jag det. Lyxen att bara känna nä idag skiter jag i allt och bara är, inte alla som har den möjligheten. Visst jag kommer få mer att göra en annan dag men det är lätt värt det när man fått ladda upp batterierna igen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu