Lördags nöje

Dagen började med en promenad i solen, bara 3 km blev det idag. 


Sen var det den årliga potatis upptagningen. Hade från början helt fel kläder för att gå till pottilandet och jag orkade inte åka hem för att byta kläder. Tur nog så behövde jag bara gå ner i mommos källare och leta fram några gamla ridbyxor och en sliten tröja och jag var good to go. Och herre jävlar vad potatis det var! Vi fick ihop 12 säckar tror jag det var. 









Fick en idé imorse att jag ville bjuda på middag. Sagt och gjort så fixade jag en 3-rätters till mig Majken, Wilma och Alma. Tycker själv att det blev väldigt bra. Känns som om jag lärt mig något iaf under de tre åren på restaurang. ☺️👌🏼







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu