Pessinki 2015

Turen till pessinki var mysig. Skönt att bara ta en paus från vardagen och jobbet. Uppfriskande att bara koppla bort allting och dra rätt in i mettä där det varken finns någon täckning, internet eller el. På kuppen så gick mitt knä helt åt helvete men det är sånt man får ta, roligt hade jag iallafall!  Nu är jag tillbaka i verkligheten och idag så fyller jag faktiskt år, 20 bast. Känner mig ganska gammal fast jag är rätt så ung ännu, fast nu går det snabbt utför! 😂 nu vidare och fixa lite kalas här hemma för mig själv ☺️ 





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu