Stress

Stressig dag idag, jobb från 7.00 till 15.00 sedan hem en lite siesta på det. Vakna som en ny människa, nästan, liten träning hann jag med också innan det bar iväg till nästa jobb. Efter det jobbet drog jag till allhuset och kollade vad de hade för tallrikar och dylikt, måste träna lite tekniker innan middagen nästa månad är lite ringrostig har inte serverat på en bankettmiddag sedan förra LKAB festen. Nu är jag helt slut här hemma så nu ska sova! Snart helg 🙌🏽

Efter jobbet tog jag på mina vanliga kläder som kanske inte riktigt passar ini byn. Eila tycket jag såg väldigt elegant ut iaf ☺️ 


Dagens kvällsfika bestod av stekta äpplen med kanel, hackade hasselnötter och vaniljvisp 👌 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu