Björkliden ☀️

Igår for vi upp till Björkliden en sväng för lite slalomåkning. Vi hade vädret med oss och humöret var på topp nästan hela tiden iaf 😂 Backarna var inte det jag hade hoppats på ganska isigt och inte det optimala för mig och min höft så det blev inte så mycket åkt. 










Hade med mig mina längdskidor så när höften sa ifrån så tog jag och bytte till det. Åkte 5 km och föret var som sagt isigt så i nedförsbackarna gick det i raketfart men uppför var en annan femma, de var lite ett steg fram och 10 bak plus att jag glömde att ta astma medicinen. Men annars var det fint. Idag har jag träningsverk from hell kan jag säga. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu