Irritationen och frustrationen flödar atm

Dagen började med brunch nybakt bröd , perfekt kokta ägg, frukt och apelsin juice. Det verkade vara en bra dag tänkte jag, tog hand om disken till och med(!)  


Sedan åkte jag hem till mamma somnade på soffan och blev väckt. Köra Majken till bussen hade ingen bil hemma, min bil gick sönder, insåg i samma veva när huvudvärken kom på intågande att jag inte hade någon celsius hemma. Vet att jag sa att jag skulle sluta men jag åkte till Luleå och det gick åt helvete kan man säga, så ja beroendet is still goning strong dont judge. Ett jäkla misstag att inte köpa celsius så att man har det hemma till helgen när allting är stängt, samma med toapapper glömde att köpa det med, ingen rutin. Det är de värsta med att bo i byn, man måste ha en sån jäkla framförhållning, glömmer man att köpa toapapper ja då får man tamigfan hålla sig till på måndag! En bra dag förvandlades till en skit dag och som pricken över iet så fastnade jag med bussen på gården pga alla slasksnö. Ännu en av de saker jag hatar med att bo uppe i norr. Slutsats idag känner jag för att flytta från det här skitstället, imorgon känner jag nog inte så. Nu ska jag dra täcket över huvudet och sova tills imorgon. Tack och hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu